Nieuws
test



Sellair verzorgt per direct de exploitatie van redactie en commercie van Digitailing

Sellair BV is door Uitgeverij Compres BV igevraagd om de exploitatie van Digitailing qua redactie en commercie (Print en Online) te gaan verzorgen.
 

Sellair heeft in de laatste 10 jaar een ruime ervaring met consumenten elektronica opgedaan en een breed netwerk in de CE, Telecom en ICT sector. Zie daarvoor mijn profiel op LinkedIn. Ik verzorg ook al jaren het telecom vakbblad Connexie Magazine en het ICT vakblad ChannelConnect. In het verleden ook Muziek en Beeld (heet nu Entertainment Business) en broadcast Magazine en Control Magazine. zie verder www.sellair.nl
 

In het verleden is er met jullie contact geweest en mogelijk kunnen we dat weer samen oppakken. Ik denk dat jullie productaanbod en het bereik van Digitailing goed bij elkaar past.


Digitailing is een unieke vakuitgave en heeft een ongekend breed bereik bij de CE retail: directie, inkoop, categoriemanagement maar vooral ook op winkelvloer niveau. De Mystery Shopper is een fenomeen in de branche. Het blad verschijnt 10x per jaar en heeft een oplage van 5000 stuks, vooral een qualitatief bereik.


Digitailing is als platform is zeer geschikt voor productmarketing en ondersteuning van de eigen communicatie. In de mediakaart van Digitailing staan diverse praktische voorbeelden, maar ik stem graag een campagne voor redactionele ondersteuning / advertentie met je af. Denk daarbij aan een bedrijfsprofiel, interview, product introducties, marketing campagnes uitgelicht etc.
 


- www.digitailing.nl

Overig nieuws